fredag 22 januari 2010

Gud vad tiden går.

I dag körde jag och Rolf ett pass rapport. B till A, A till C, C till A. Icy gick bra de 2 första sträckorna sedan var hon lite seg på sista. Vi körde hemma hos oss och det var inte plogat mellan B och C så det gick mycket tungt för Icy. Som också hade 25 minuter simmning från gårdagen i benen, igår fick hon även slita utan flytväst, så hon var nog lite mör. Det märktes också för när vi kom hem hade hon inte smaskat så mycket på sitt märgben utan mest legat och vilat idag i mattes goa säng. Men hon tog snabbt sitt märgben och la sig i snön och smaskade så fort vi kom från jobbet. Rolf kom vid 15.30 så det blev snabba sträckor i skogen innan mörkret kom. I morgon ska jag och Rolf köra själva, jag påpekade ju att det var 2.5 år sedan vi körde men vad fel jag hade det var 4 år sedan sa Rolf...................hm vad tiden går. Vi bestämde att köra många gånger själva först, korta sträckor med mycket motivation så vi får draget till Rolf. Tack Rolf för att du tar dig tid med mig och Icy och Tack Anita för att du lånar ut din man till mig, jag lovar mata han med godsaker och ta väl hand om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar