fredag 15 januari 2010

Rapport till Lunch

I dag tog jag lite komp, har massa timmar att ta ut. På måndag börjar 4 veckors storkök så då går det inte ta ut en timme. Sedan kommer jag att jobba 3 dagar på sportlovet så det blir många dagar ledigt i vår. I dag kom Stig hem kl 11 så jag hade packat ryggsäckarna med kaffe och smörgås. Vi skulle köra rapport på våran oplogade skogsväg som nu var täckt med ännu mer snö. Jag pulsade ut med Icy ca 500 meter, väntade ca 10 minuter innan jag skickade henne. Något pip men efter tillsägelse blev hon tyst. Det var tungt upp till Stig, en liten stigning så hon var lite seg sa Stig. Jag gjorde bara en förlängning på ca 150 meter in i skogen. Här blev det lite längre liggtid eftersom jag nu skulle fika. Hon hade mycket bättere tid ner till mig. Trots att jag gjorde min förlängning så hade hon alltså bättre tid ner till mig. Så här avslutade vi träningen. Hon får inte ha träningsvärk i morgon när vi ska köra med Rolf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar