måndag 18 januari 2010

Distriktsläger 21/5 - 23/5 2010 Kyrkekvarn

Nu är det spikat, bara att se till att ni anmäler er till Distriktets stora utbildningshelg i Spår, Sök, Brukslydnad och Lydnadslydnad. Det blir kanonbra. Jag själv står ju som vanligt som spindeln i nätet och servar mina kamrater så gott jag kan. Jag och Icy kommer väl att träna också men i nuläget får vi se till att anmälningarna kommer in och att organisera detta. För er som vill veta mera och inte fått e-post från mig i dag finns all info på distriktets hemsida sbkskaraborg.se.
I dag började min storköksundervisning så dagens träning blev en promenad med några tappt apport övningar. Hon är för skön vlket drag. I morgon blir det simträning i Tibro. Så det blir väl som vanligt att utrusta sig med grodmansdräkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar