fredag 29 januari 2010

Trött trött trött

Ja idag är det jag som är helt slut. 2 veckor storkök med en avslutande dag som inte gick så bra, maten tog slut flera gånger............... men vem har huvudansvaret.............. ja just det jag. Så det är bara att bita i sura äpplet, ni som känner mig vet att jag blir så förbannad när det inte funkar som jag tänkt................ hm mina elever fick väl ett och annat påpekande i dag för dåligt omdöme och bristande arbetsinsats....................... Men men det kan dom behöva, det vill till att göra som Berit säger. Men nu skiter vi i det. Jag får 9 nya friska elever på måndag som ska stå ut med mig i 2 veckor mellan 06.45 - 14.30. Vi skall utspisa 500 hungriga elever.
Stig fick snällt ställa upp i 30 minuter för lite rapportträning light idag. Alltså förlängd budföring utom synhåll. Icy fick väl springa mellan B till A, A till B, B till A och A till B. En sträcka på 450 meter, alltså 4 x 450. Ingen förlängning idag då det inte var plogat längre än 450 meter.
Vi tog inga speciella liggtider då Icy var laddad och ville iväg. I dagens matlådor fanns köttfärslimpa, gräddsås, potatis. I morgon ska jag hämta Rolf klockan 11 för vår rapportträning. Det ska bli kul att se hur hon är i morgon. Då blir det gräddstuvad pyttipanna och ugnstekt falukorv med potatismos till Icy. Ja hon får bara dessa godsaker hos Rolf, inte hos mig. Återkommer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar