torsdag 14 januari 2010

Tånga hed 2010

Nu har jag bestämt mig. Jag kommer inte att arrangera lägret på Tångahed 2010. Detta för att jag är inte fullt frisk och känner då att det istället för att det är roligt och givande blir ännu ett jobb. Så det känns faktiskt skönt. Så om jag bara mår bra kanske jag kan ta Icy och vara med på lägret som alla andra. Komma inglänsande med min husvagn, få den på plats, ta ut campingstolen, hälla upp ett glas vin och vara på läger...................................... samt att gå till dukat bord. Det hör ju inte till vanligheterna, det känns gött. Nu blir det läger på Tångahed i sommar för Jörgen och Karin Köster på Stormvallen kommer att ta över det jag har bokat. Så vi får väl se vilket program, vilka grenar och instruktörer det blir. I morgon ska jag, Icy och Stig köra lite rapport. Och på lördag hoppas jag att Rolf får ledigt från frun så han kan följa med till Gårdsjö där det vankas rapportträning.
Berit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar