lördag 9 januari 2010

Domarkonferens i Mariestad

I dag var jag " köksa" åt distriktets domarkår. Ja jag hade faktiskt en smörgåsnisse till hjälp nämligen Stellan. Han skötte sig exemplariskt, jag blev imponerad av hur han torkade, städade och fixade. Ska kolla med Stellan om han tar några lärlingar. Ska i så fall skicka Stig dit på en helgkurs. Eller varför inte hela sportlovet. Jag var i Mariestad kl 08.15 och åkte hem 15.30. Jag tror att våra domare var nöjda med dagen det handlade mest om lydnadslydnad och till vår hjälp hade vi Ulf Jernestål från centrala tävlingssektorn och Göte Toftler från Närke distriktets tävlingssektor. Det var 18 domare som deltog på dagens konferens. I morgon ska jag städa ut det sista av Julen. Få se om det blir någon träning för Icy, allt hänger på vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar