lördag 2 januari 2010

Ännu en Rapportträningsdag

På förra bilden såg ni vilka vackra vyer jag hade från dagens C- station. Det blir fina bilder av kameran i telefonen.
I dag var det 3:e dagen på rad det blev rapport. Vi tog samma oplogade grusväg men förlängde den med 50 meter vid starten. I dag var hon lite seg, troligtvis lite tung i benen det märktes för det var inte så mycket ljud i allafall inte på min station. Jag fick ett stopp idag på sista sträckan ca 30 meter från starten, men här får jag skylla mig själv, skulle låtit henne vila lite till, så hon fick pusta 5 minuter extra sedan gjorde jag om starten och då var det inga problem. Dagens träning blev B till A, A till C, C till A totalt fick hon idag springa 1700 meter + att hon och husse kom och mötte mig. I morgon är det Tävlingsledarutbildning så då får Icy vilodag. Även idag hade vi 10 grader kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar