söndag 10 oktober 2010

Dagens Ros




Dagens Ros går till Rolf för att han alltid vill ställa upp för mig och Icy så vi kan träna Rapport. Jag hoppas Titan blir ett bra Rapportämne så jag kan bjuda tillbaka och hjälpa till.


I dag var vi 6 hundar och vi provade köra på jogga dogga rundan på Töreboda bhk. I dag sprang Icy fel väg men hittade ändå fram till Rolf. Bra att hon letade reda på honom och inte vände.


Det blev 3 sträckor idag. Vi grillade korv efter träningen sedan fick Titan ett spontanspår med 2 burkar mat som belöning. Det gick jättebra. Vi provade också budföring med Titan han sprang som en liten iller mellan oss, jag måste ju försöka få honom fäst vid mig så vi kan spinna vidare på det i framtida rapportträning.

Rosen är föresten min sista blomma som blommar i min rabatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar