lördag 16 oktober 2010

Sökträning med heldolda figgar

I dag träffade jag sökgänget igen. Jag hade väl inte tänkt detta då jag har haft en jävuls natt och knappt kunde gå i morse. Men under förmiddagen blev jag lite bättre och Icy behöver ju få göra något under lördagen så jag ringde och kollade om jag fick plats i dagens träningsgäng. Vi träffades kl 14 och i dag var det heldolda figgar som gällde. Vi började med ett upplet och körde sedan sök. Icy har ju inte kört sök på några veckor men hon gick som vanligt bra. Det var 1:a skicket som jag fick köra om henne då hon inte gick ända ut. Men hon hittade alla 3 figgarna och de fick ta med henne in på stigen, det blev även något tomslag. Roligt att hon är så tänd. I morgon blir det rapportträning igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar