tisdag 5 oktober 2010

Foppatofflor....................




Ja jag säger bara det................ I dag slutade jag lite tidigare så när jag kom hem hade Stig klippt färdigt gräsmattan och jag föreslog att vi skulle köra lite rapport i "min" skog. Jag packade ryggsäckarna. Väl i skogen förklarade jag hur vi skulle göra men men det blev snabbt ändrade planer då min kära man hade på sig sina foppatofflor, men hallå, jaja han fick väl stå kvar på A-station, Icy fick vi "binda" fast i en lite kvist vid stigen då mannen inte kunde trampa in i skogen. Jag gick ca 400 meter och skickade ner henne till Stig. Jag gjorde en förlängning 300 meter och hon kom så fint. Där skulle vi sluta men jag tänkte att vadå hon kan väl dra ner till husse igen. Men det tyckte inte Icy så vi knatade ner tillbaka men efter 25 meter så drog hon själv utan kommando ner till Stig. Men hon hade bara rundat honom och sedan tillbaka till mig. Jag funderar på om hon känner att det inte är "riktig" träning när Stig är med att det "bara" är lattjoträning. På söndag blir det riktig träning igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar