onsdag 26 maj 2010

Det är tungt just nu.......................

I torsdags åkte jag och Icy med våran "Mors dagspresent" alltså husvagnen ner till Kyrkekvarn. Resan gick bra. Stellan och Irene hade redan insallerat sig på naturcampingen. Vi skulle fixa lite och bara ta det lugnt så därför åkte vi ner redan på torsdagen. Det blev en lyckad helg. Jag och Icy tog det lugnt tränade lite då och då. Men jag kände mig så trött det är mycket runt omkring oss nu. På lördag kväll ringde Stig att pappa Arne var dålig och på söndags morgonen kom ett SMS 05.30 att han somnat in. Så efter frukost fick jag avbryta mitt läger och åka hem till Stig. Så just nu är det ännu mer omkring oss. Det är också mycket med Tävlingssektorn som ska fixas. På fredag tar jag med mig Stig och vi åker ner till Mullsjö för att kunna få lite ledigt, jag ska tävla DM i spår på lördag så det blir en mini semester eftersom vi åker hem redan på lördag efter tävlingen. Men Stig får lite annat att tänka på. Håll nu tummarna för oss. Hongår bra nu den lilla råttan. Det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar