söndag 16 maj 2010

TL Utbildningen Slut


Jaha då var Tävlingsledarutbildningen slut. vi har jobbat bra med denna utbildning. Började i slutet av Oktober och haft ca 15 träffar mest helger så det är inte så konstigt att man nu helt plötsligt får tid över till Icy. Ja jag ska inte gnälla för Icy har fått hjälpa till i kursen. I går fick hon gå 3 Brukselitlydnadsprogram hon var startnummer 1,4,7 så lite vila blev det mellan varven. De hade sin uppkörning i går. Tommy och Siw var Referenspersoner. Alla 7 klarade sig bra, nu väntar 2 praktiska tävlingar innan de får sin licens. I natt provade jag faktiskt att sova i min nya vagn. Vi ska ju till Kyrkekvarn nästa helg och jag ville veta att värmen funkar. Man sover gott lite varmt var det och trångt, Icy breder ut sig så. Men nästa helg gör det inget då ligger hon på Stigs sida och susar mig i örat................ Idag har vi tränat 4 pass lydnad med fokus på inkallning och frammåtsändandet och krypet. Det gick faktiskt bra. På Onsdag skall jag hjälpa till med LBN tävlingen. Då får jag väl passa på att träna. Ska kolla med rolf om vi kan köra lite rapport på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar