söndag 21 mars 2010

Rapport i Lagerforsskogen

Idag blev det lite Rapport i Lagerforsskogen. Vi blev 3 hundar eftersom Occra löpte så körde de ett träningspass efter kaffet med Ami och Occra. Icy fick starta först i dag och nu gick Rolf ut. Inga problem till mig på A, men sedan var hon seg ut till Rolf på C. Sedan blev det C till A. I dag fick jag säga Mars 3 gånger innan hon lufsade iväg, hon går alltså ut ca 5 meter sedan drar hon av på farten. Med andra ord dålig motivation. Vi har fått lite tips av Stellan så nu blir det ingen mer träning med gänget utan enbart basic träning, och nu ska vi köra själva några gånger så vi får upp motivationen och säkerheten. Det var då jävla fa....... om vi inte ska lyckas, jag ger mig inte. Hoppas bara inte Rolf tröttnar. Så nu kommer vi köra hemma hos Rolf i Lagerforsskogen ett antal gånger. Nu snöar det och regnar igen. Hämtade Buster på hemvägen så nu ska ha bo här en hel vecka. Evelina och Josef flyttar in på fredag när jag och husse åker på minisemester till Fredikshamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar