onsdag 24 mars 2010

Budföring light....................eller liknande


Idag var den "stora" skogsvägen nästa fri från is och snö. Och jag tog inte in på samma väg som igår utan idag gick vi 25 minuter i rask takt på samma väg sedan vände vi tillbaka. Och det var på tillbakavägen som jag satte hundarna sedan gick jag vände mig om och kallade in. Jädrans vad de sprang. Ibland fick de en sträcka på 100 meter ibland 250 meter, sedan gick vi lite och gjorde om momentet, jag tror de tyckte det var kul. Buster var hetast han tjuvade alltid jag han knappt vända mig om förrän han startade. Josef var här idag på lunch för att få lite instruktioner inför helgen, ja ni vet TV, Data, Garaget och annat smått o gott. I morgon skall jag handla åt dem lite frukt och grönt, räkor och annat gott så de står sig i helgen. Evelina vill ha fisk så det är bara att ta upp från frysen. De får även ha min bil så de får med sig båda hundarna. den är tankad och klar. Nu ska vi packa lite grejer för imorgon har jag möte i Skövde och kommer hem sent. Och fredag åker vi redan kl 11.30 när jag jobbat klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar