söndag 19 september 2010

Phu.............

Nu är jag helt slut. Mitt knä värker och övriga kroppen värker. I går hann jag med lite träning, låda och inkallningen. Gunilla, Anita och jag körde lite på klubben. Jag kte runt och tittade till rutor för att allt skulle klaffa på dagens spårtävling. Jag var på klubben kl 06.10 eftersom Johan inte hämtat sina pinnar och Lalla TL från Tibro som skulle hjälpa oss ville göra iordning planen. Allt flöt på bra vi var klara kl 12. Jag åkte hem vid 13 tiden eftersom det var lite pyssel med efterarbetet på klubben. Jag vilade en stund i min baden baden tog några värktabletter och slumrade in så gott i solen. Kl 16 hade jag bestämt med Anita och Gunilla, jag ville köra igenom Icy en gång innan helgens tävling. Vi körde deras hundar först så det var ordentligt vallat. Vi tog en bana hos mig som var helt öppen för att jag skulle kolla hennes sökarbete. Icy fick en figge på 1:a skickaet i motvind sedan fick hon 8 tomslag, 1 figge och åter 8 tomslagoch avslutade med en figge. Hon var trött och detta var bara ca 225 meter. Jag vet att hon har dålig kondis. Men men hon jobbade bra gick ut på skicken och särskilt åt höger där det var medvind. Så jag är nöjd med hennes arbete. Nu ska jag slappa och planera lite för morgondagens arbete. Grattis Anna till uppflyttningen till Hkl Spår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar