onsdag 15 september 2010

Planering och spårläggning

Denna vecka får Icy ta det lite lugnt, jag hinner inte riktigt med alla uppgifter. U-DM i lydnad som jag trodde skulle bli högst 5 har just nu landat på 19 och anmälningstiden går ut idag. det innebär att skaffa fram funktionärer till den 26/9. Sedan har vi spårtävling på söndag, så jag har snitslat 2 spår. I dag var vi ett gäng på klubben som körde lite lydnad på em, bra med lite dirigering. Vi blev ganska många så nästa tillfälle får vi dela på oss i 2 grupper. Jag undrar när jag ska hinna köra lite sök, det får väl bli på lördag om jag får ihop lite folk. I söndags hade vi Tävlingsektormöte och det blev lite ärenden som skall in till Distriktsstyrelsen för gokännande, så visst finns det att göra med massa SBK åtagande. Inbjudan till distriktlägret bör jag ju också fixa till. Jaja det fixar väl sig så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar