torsdag 10 juni 2010

Hektisk vecka...................

Denna vecka har jag inte kunnat glädjas åt min och Icys framgång i söndags. Svärmor på KSS och allt vad det innebär.Det har varit hektiskt på jobbet, måndagen var det mycket på jobbet och sedan hem och börja städa, tisdagen jobbade jag från 06.30 - 22.00 på kvällen, igår blev det att jobba till lunch eftersom det sista skulle fixas till dagens begravning av Stigs pappa. Det blev en fin begravning och kaffet tog vi hemma hos oss. Synd om Viola som inte kunde vara med, hon var för svag och orkade inte. Nu känner man sig ganska slut både kroppsligt och mentalt. I morgon jobbar jag som vanligt. Helgen är inte bokad till något, skönt, vi får se vad vi skall göra, hoppas någon vill köra sök med mig, Icy behöver springa av sig och göra något kul. Och kanske Rolf har tid med mig för lite rapportträning någon av dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar