tisdag 15 juni 2010

Berits Bästis i Sök och Rapport


I går fick Icy sig en genomkörare i Sök. Vi har inte kört sök sedan i januari. Men det kunde man inte tro. Hon gick som tåget, fina raka skick, bra framslag och jättebra tomslag och bra markeringar. Hon är för nära figgarna så det blir det att träna på för nu blir det Hkl sök i Juli. I dag blev det rapport med Rolf. Vi körde 3 sträckor med förlängning och jag tror det var säkert 1 månad sedan vi tränade sist. Men det gick jättebra, hon var fokuserad och tänd på att springa till Rolf. Idag gick jag ut eftersom jag ville att hon skulle gå till Rolf 2 gånger och till mig endast 1 gång. Vad roligt det är att se att Icy är så grundtränad man blir riktigt nöjd. nu ska jag äta lite räkor och bröd till kvällsmat samt ett glas vitt vin, det är ju igentligen sommarlov nu men jag måste jobba klart med alla intagningar jag jobbar ju även som SYV så det är fullt upp, får se vilken dag vi tar semester. I morgon är det ledningsgruppen på SM 2012 som skall träffas så då får Icy vilodag.
Titta vilket fint halsband jag fick av kursdeltagarna på TL utbildningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar