söndag 22 maj 2011

Genomkörare

I dag fick Icy en riktig genomkörare. Konstaterade häromdagen att vi inte tränat ett helt pass sedan i september förra året. Vi började i Snapenskogen och körde Rapport med Titan och gänget. det gick lysande. När vi fikat fick Icy 3 skick, hon var lite seg, men hon sprang det är huvudsaken. Jag for vidare till klubben där hon fick lydnaden, tyvärr var vi själva så ingen störning alls. Vi avslutade passet med uppletande 5 föremål 6 skick. Det är roligt med Icy, hon blir så glad när vi gör något. Det känns skönt att det finns vilja och komihåg kvar trots vilan. Men Icy är lite så att vila sig i form fungerar på henne. Vi har ju kommit med på Tomtens båda Elitspårtävlingar, så vi får se hur jag mår och hur det går. Rolf kan gå spåret med Icy den ena dagen, vi får se hur jag löser ev den andra dagen, och om jag orkar, det får jag bestämma sista veckan. I dag när jag kom hem var det värktabletter och baden badenstolen i 1.5 timme som gällde, kunde knappt röra mig, det värkte i rygg och ben. I morgon blir det kontakt med sjukvården igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar