söndag 1 maj 2011

Ojojoj vad tiden går.



Nu var det längesedan jag skrev. Men det har varit mycket annat som har tagit tid. I går kom jag hem efter en vecka på Mallorca. Stig har varit hemma med Icy. Jag var där med min syster och hennes 2 barn. Så nu vet jag precis hur det är att vara ensam mamma. Det gick bra, har fått vara aktiv men ändå fått egen tid med 3 massagebehandlingar för min rygg. Vi hade lite otur med vädret ni hade varmare i 3 dagar än vi hade men men sådant händer. Sedan blev det lite shopping, cykelturer och givetvis sol och bad. När jag kom hem i går var Icy helt tokig så i natt har hon legat tätt tätt intill mig och under dagen har hon inte släppt mig ur blicken. Träffade Rolf och Inka idag. Jag gick ett spår som Rolf och Icy fick gå efter vi kört Rapport med Titan. Rapporten och spåret gick bra. Får se om jag kommer med på någon spårtävling och Rolf kan hjälpa mig med spåret. I morgon ska jag kontakta Ortopeden igen har fått brev från dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar