söndag 11 juli 2010

Åska.............. Oväder

Vilket åskväder det blev när vi kom hem från sjön. Det var meningen att vi skulle vara i min skog på sökträningen men jag skickade sms att jag går verkligen inte ut när det blixtrar och mullrar runt öronen. De andra skulle visst träna ändå..............det går över till kl 19 fick jag till svar. 18.30 satte jag mig i bilen och for iväg till Ullervad där de andra skulle köra ( de vill inte vara i min skog när jag inte är med ) Mycket riktigt solen började lysa och vi körde igenom 5 hundar. När hund nr 5 körde började det regna igen. Icy gick så där, hon markerade tunnan, lådan och tältet men genade och jag hade inga fina raka skicka men men......................... så är det. Jag är nöjd ändå. Nu blir det markeringsövningar på Stig och Göran samt lydnadsträning i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar