söndag 26 juni 2011

Svensson Svensson........................

Nu har jag varit en "riktig" Svensson. Har varit i Ullared med lilla syster och henns barn. Vi åkte på midsommardagen, hyrde en Adria husvagn där nere ( stugorna var slut ) Och sov över där tills idag. Så kl 06.00 var vi uppe och fixade, städade vagnen och ställde oss i kö utanför Gekås redan 07.40. Det som var bra var att min bil med Icy fick plats i parkeringsgaraget. Så slapp vi vara oroliga för värmen. Icy fick föresten sova i bilen i natt, jag har ju stor bur så det gick ju bra.
Jag hade både myggnätet och luckan öppen med kroken så det blev inte förvarmt. Jag gjorde väl inga jättefynd köpte lite kan vara bra grejer ( som ändå går åt, fast nu til billigare pris )
Nu har vi sovit borta 2 nätter jag och Icy så nu blir det skönt att krypa ner i egen säng. I morgon kommer Stig tillbaka från en veckas fiskesemester i NordNorge. Undrar om det har blivit något tro ? I kväll hann vi även med ett träningspass Rapport eftersom Rolf har kommit tillbaka från sin semester tidigare än planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar