tisdag 14 juni 2011

Rapport...............motivationsträning på hög nivå.

Nu har vi kört rapport igen. Jag och Rolf försöker träna minst 2 ggr/vecka helst 3. I kväll blev det ännu ett pass med lite motivationshöjande hjälpmedel. När Rolf räknar ner sitter Titan och slickar sig om munnen och undrar vad Berit har i sin burk idag tro ?????????? och när han kommer till mig ser jag att han slickar sig om munnen vid 50 meter ,innan han kommer i mål.
Icy Pisy hon springer så glatt i båda riktningarna. Roligt när det fungerar. I dag blev det väl 400 meter grunsträcka och 200 meter förlängning för Icy. sedan kunde jag inte hålla henne kvar utan hon drog ner 3 sträckan till Rolf. sedan kom hon och mötte mig ute sträckan. Men idag var det ju inte 25 grader varmt. I lördags tränade vi hos Väinö i Gårdsjö. Vi var i husvagnen så Rolf fick hämta mig och Icy där. Men det gick ju bra, lite mutter i Rolfs bil blev det ju från Icys håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar