onsdag 1 juni 2011

Rapport med Taxi och nybakade bullar

Tänk att man kan variera rapportträningen så det passar både Icy och matte. I dag körde vi Titan först, sedan bjöd Rolf på nybakade jättegoda bullar som Anita hade bakat och gott kaffe, lite småskvaller blev det allt under fikat. Sedan var det Icys tur. Då går jag ut och Rolf får vara kvar på A-stationen. Jag gick en grundsträcka och skickade iväg Icy. Jag gjorde sedan en förlängning som blev lång. Icy kom farande med tungan snett hängande. Men hon såg mycket nöjd ut. Det var då jag ropade på Rolf i radion om han kunde ta min bil och hämta mig och Icy. Jag visste vilket håll jag skulle gå. Vi kom till vägen samtidigt jag och Rolf, jag skulle bara korsa ett kalhygge. Så undrar hur långt det blev. Men kul var det. Det måste ju bli drive out, eller ?????? Nästa träning blir på måndag kl 11. på samma ställe. På fredag åker jag och Icy med husvagn till Tomtens bhk och Elitspårtävling. Jag och min hälsa bestämmer på fredag kväll om vi skall vara med eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar