fredag 25 februari 2011

Tråkigt, tråkigt



Visst är hon söt lillstumpan här är hon bara några månader.........................oj vad tiden går.



I dag fick jag ringa återbud till Gränslöst sök som jag och Icy skulle varit med på i mars. Jag och Icy är inte fräscha. Icy har sin tass och vetrinären tyckte inte att hon skulle fara ut i skogen med sin tass, och sedan är min rygg och mina ben helt kass. Känseln förvinner i höfterna samtidigt som det värker i mina ben varje natt. Nu ligger en remiss inne för ännu en magnetröntgen, vi får se vad den visar. Det är väl spinalkanalen som förtängningarna sitter.

Men det är väl ingen idé att hänga läpp, man blir ju inte friskare för det.

I går hade vi SM möte igen, ännu några bitar föll på plats. I morgon ska jag vara "köksa" på vår tävlingssekreterarutbildning och serva med fika och mat medan e 12 deltagarna får massor av bra kunskap av Alf. Jag och Rolf skall passa på att köra ett träningspass rapport på klubben mellan fikat och lunchen. Det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar