söndag 23 januari 2011

Helgens Rapportträning




Nu har vi kört både lördag och Söndag. I går körde jag och Rolf själva 2 pass med Titan och ett pass med 2 skick till Icy. I dag körde vi i snapen ihop med gänget. Jag och Rolf var där redan 12.30 så vi hann med ett pass med Titan innan de andra kom. Vi körde 4 skick. Han är så härlig, han blir så glad när han ser mig, idag fick jag stopp på han vid mottagandet, har börjat med burk redan vid ankomsten, sedan får han en burk till vid filten. Vi hann precis till kl 13 när de andra kom. Idag var vi 4 hundar.

Något hände med Icy på sista sträckan, Barbro ropade i radion om hon vänt eftersom det dröjde men hon hade inte vänt, rätt som det var kom hon gående mot Rolf med slokande svans och huvud. Nu i kväll går hon omkring och är lite moloken, hon kanske halkade i skogen, vad vet jag men hon haltar inte, vi får se. I går fick jag äntligen 2 bilder på Titan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar