söndag 30 januari 2011

Domarkonferens.....med teknikens hjälp.

I går hade vi domarkonferens på Kyrkekvarn. Jag hade fått med mig Stig som skulle sköta om tekniken med datorer, filmvisning och projektorer. Jag hatar all teknik. Vi åkte hemifrån 07.20 och var hemma igen 17.45 så det blev en lång dag. Men vad gör man inte för att alla skall få sin del inom SBK. Vi hade bjudit in 5 bruksekipage som körde 5 moment var i LKl - Ekl. Ove filmade ekipagen och domarna gjorde sina bedömningar, dessa siffror matades in i datorn av Stig som senare visades upp inför alla deltagarna, han hade då gjort ett diagram som visade alla domarnas betyg. Frans Herdy var inbjuden att hålla i denna utbildningsdag ihop med Per Oscarsson och Pelle Lindh. Det var mycket uppskattat, enligt den utvärdering som idag strömmar in på min mail. I konferenspaketet fick vi både fika och lunch så jag behövde bara fixa lite runt omkring och lägga upp lite goda kakor till kaffet m.m Sedan hjälpte jag Stig med inmatningen av alla betyg på rätt domare. Det blev en bra dag för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar