söndag 16 januari 2011

Dagens träningpass

I dag körde vi rapport igen. Även idag var vi i Töreboda. Först med Titan och det passet blev jättebra, lite motivationsträning, sedan körde vi faktiskt konditionsträning med Icy. Hon fick springa budföring över hela apellplanen på Töreboda bhk i den djupa snön, jag hade gått på kanten och sedan förflyttade vi oss in mot planen så hon fick springa på orörd mark hela tiden, jag tror vi lät henne springa 6 skick, gud vad trött hon var, och jag med som pulsade i snön. Sedan bytte vi rapportsträckasträcka till Titans andra träningspass, vi körde genom uppletanderutan. Han var jätteduktig. Bra jobbat. Nu väntar 4 veckors storköksundervisning med mina HR 2:or. Så nu blir det hårt arbete med utspisning av 500 portioner mat och 8 elever i köket. Men det är roligt också bara ryggen och knäna håller, jag får väl ta det lite piano och låta eleverna jobba hårdare, men det är svårt att inte lägga sig i, för hur det än är så finns det ju i bakhuvudet att inget får gå fel när vi skall utspisa så många portioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar