lördag 15 januari 2011

Dagens Rapportträning


I dag var vi 3 hundar och vi var på Töreboda bhk, på deras jogga dogga runda. Jag och Rolf träffades 30 min innan så vi kunde köra ett pass med Titan först. Det gick bra, något stopp från mig, men annars bra. Sedan körde vi de andra, för Icys del fick hon ett stopp på sista sträckan men hon var trött, eftersom förlängningen innebar pulsande i snön och kort liggtid så han hon säkert inte återhämta sig, jag vet att hon har lite dålig kondition. Det blev väl ca 800 meter totalt i dag. Medan de andra gjorde upp elden så körde vi Titan igen. Nu var han taggad eftersom han kände lukter av de andra hundarna. Men nu blev det tvärstopp hos mig på ett av skicken, kan det bero på godsaker i mina burkar tro............... Han fick springa 4 sträckor igen. Sedan blev det korvgrillning, mums. Nu har jag försökt fota Titan 3 gånger men han är inte så still så korten blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar