lördag 4 december 2010

Julstämning på Nolgården




Ja nu är det verligen julstämning. Granen är så fin, jag tror det är 9 år sedan vi planterade den, eftersom min man vägra stjäla granar i skogen, då jag hade en förmåga att alltid ta granen på fel mark, vi hade lov av grannen att hämta en gran och det gjorde jag det var bara det att jag inte lyssnade så bra och tog granen på en annans ägares mark, ja ja. I dag var jag ute och lekte med Icy eftersom Rolf var sjuk så vår rapportträning blev inställd. Jag och Icy hittade på en ny lek. Hitta däcket i snön ...........jag satte Icy på andra sida huset och sedan gick jag iväg och grävde ner hennes däck i snön. För att göra det lite svårare fick hon springa åt fel håll där jag kom ifrån. Det går inte att lura den damen inte. Stig kom hem vid 14 tiden då fick han offra sig och vi åkte ut och körde 2 sträckor rapport. Jag gick väl ut ca 500 meter + förlängning och det blev 2 skick. Hon var superladdad. I morgon blir det lucia på klubben med tipspromenad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar