tisdag 30 november 2010

Man ska ha husvagn..............................

I dag har jag hämtat hem min husvagn.Vov vad bra det blev, en helt ny vagn. Den har varit inne för upprustning. Fick en idé om att göra den ännu mer trivsam. Då jag har bestämt mig för att inte köpa en fullbreddare så tog jag det som finns i nyare vagnar och beställde det till min egen vagn. Det blev Heikis stora taklucka med belysning, Stora kylen med separat frys. Inbyggd mikrovågsugn, reparation av spisfläkt, Belysning i garderoben, Dimmer i husvagen. Utdragsanordning i skidfacket. Cykelställ i bak på vagnen för 2 cyklar. Ja jag vet det blev inte billigt men vadå, det kostade mindre än att byta vagn. Så nu vill jag att det snart är husvagnssäsong. Nä vi körde faktiskt vagnen rakt in i grannens lada för vinterförvaringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar