tisdag 10 augusti 2010

Rapports Titan


Här ser ni Rolfs nya rapporthund. Lite kul att jag nu kan hjälpa Rolf för ska vara Rolf:s hjälpförare i rapporten om nu bara vi får till det.
Denna skapelse kommer jag och Rolf tillbringa många timmar med. Roligt för Rolf att ha något nytt och spännande att jobba med. Jag och Stig var där i kväll och tittade på den lilla valpen. Titan apporterade både min nyckelknippa, träapporten och kom fint på inkallning. Det ser lovande ut. På lördag blir det Rapport träning med Icy.
I morgon ska jag träna lydnad med Anna på klubben.
För övrigt så har jag börjat jobba, vi håller på att plocka i Stigs föräldrars saker på kvällarna, det är ett jädrans arbete att gå igenom alla lådor. Men men det måste göras. På fredag har vi begravning för Viola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar