lördag 27 februari 2010

Drive in Rapport


Lurade med Stig till skogen, han skulle få sitt 11 kaffe med hallongrotta på A-station. Vi kunde inte åka till "min" skog, vägen var ej plogad. Så vi tog andra änden av den skogen, vi kom in en bit sedan var det inte plogat men vi fick köra en drive in Rapport. Alltså A- station vid kofångaren på bilen (Stigs favorit) Vi fick köra på vägen det var ingen idé att fundera över den lilla stigen. Jag tog Icy och knallade bort ca 500 meter där fick det bli A- stationen, Ja om ni tänker er vägens slut där står Stig vid bilen.Iväg med henne och sedan vidare till C-station och vad ser jag då jo en gubbe med 5 Whippet i koppel. Det var bara att ropa på Stig att han snabbt fick skicka Icy till mig. Och när hon sedan kom blev det snabbt retur tillbaka till A. Men hon sprang, var väldigt trött när hon kom tillbaka till Stig, så det blev en typ av budföring idag. Nä tacka vet jag "min" skog där kommer inga "obehöriga hundägare" knallande och stör min träning................hihih
Nu ska jag göra taccobuffé till lunch, Göran kommer väl farande snart, så då är det bäst att utfodra dom innan de åker och skottar av båten. De blir så griniga om dom inte får mat på länge och får vänta till middagen i kväll, då blir det lätt mat Svensk biffstek med lök, friterade pommes
sallad, rött vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar