söndag 28 februari 2010

Ännu en tävling inställd....................

I dag fick jag besked att även Götene ställer in sin Elit Spårtävling i Mars. Inget att göra åt. Jag undrar när jag och Icy startar på tävlingsbanan i år. Faan att man inte är 20 då kunde vi ju tränat på Drag. Vilken syn. En hare, Icy och sedan jag på skidor.............. gode gud. Visste ni föresten att det förr fanns en skidtävling som hette 24-timmars i Skövde på Billingehus. Jag var faktiskt med där 1979 och tävlade för Billingsdahlsskolan i Skultorp, jobbade i köket på den tiden, jag vet att jag fick starta 03.00, ja jag var inte klok då heller............... så det så. Kommer inte ihåg vilket plats vi fick men vadå jag var med.
Har idag varit i Fjugesta hos Stigs föräldrar, Stig och Göran fick skotta snö från altantaket, jag fixade maten. Icy sprang runt i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar