fredag 12 februari 2010

4 veckors hårt arbete

Då har man arbetat klart med storkök för detta läsår. Både eleverna som har varit hos mig i 2 veckor och jag som slitit hårt i 4 veckor (2x2veckor) är trötta. Eleverna var glada att det nu är sportlov, jag själv att jag får lite mer lugn runt mitt arbete. Jag har ju undervisat 50% mer under 4 veckor så visst tar det på krafterna och samtidigt ha produktionsansvar för 500 ätande gäster varje dag. Nu ska jag jobba med omvårdnadseleverna måndag - onsdag på sportlovet. Tänkte ta sportlov lite strödagar istället. I morgon ska vi köra rapport på klubben och söndag är det återigen dags för Tävlingsledarutbildningen. Vi skulle igentligen haft en stor sökhelg men fick avvblåsa allt pga snön. Vi kan ju inte åka ut och göra sökrutor och legor i detta väder. Min mage krånglar som vanligt så vi är tillbaka på ruta 1, de hittade inget i måndags på röntgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar