torsdag 31 december 2009

2009 års sista träningspass blev Rapport

Husse fick offra sig idag och köra lite rapport. När jag antecknade i min träningsdagbok blev jag lätt orolig, vi hade inte tränat rapport sedan 11/8. Men men det har ju varit mycket sök i höst. Det blev korta sträckor men många i stället. B till A, A till C, C till A och A till C och åter till A. Hon drog som vanligt som en avlöning men jösses vilket väsen. Pep och var jätteivrig, startskall och vid nedräkningen var hon odräglig. Så nu blir det uppsträckning med ordning och reda igen. Men å andra sidan hade hon jättekul. Vi startade på en grusväg, efter 50 meter hade jag gått 90 grader in på en oplogad väg, Stig såg kurvan och där gick det undan, när hon kom till mig såg man ett snömoln i skogen.

Gott nytt år på er. Eller ska vi säga gott nytt tävlingsår ? Blir det några nyårslöften ?? Ja för min och Icys del blir det till att klättra upp till Elit Sök ta lite Cert i Elit Spår och tävla minst Lkl Rapport. Det ni. Ja här får man inte ligga på latsidan och tycka synd om sig själv att jag inte mår så bra. Inte faan blir man gladare av det.
Må väl
Nu ska jag dricka vin och ha det gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar