söndag 22 november 2009

Dagens sökpass

I dag åkte jag och Anna till Hjo. Där träffade vi Stellan, Irene och Anne-sofie. Även idag var det bara schäfrar i vår sökruta som var i skogen runt Mullsjön, jag kände igen mig för när jag var liten åkte vi oftast hit och badade då denna sjö var långgrund och bra för oss barn att bada i. Vi körde 2 pass så efter 4 timmar var vi klara med en jättebra träning. Det gick lysande idag. Icy fick en Högre ruta med 3 figgar och tomslag. 2 gånger tog jag tillbaka henne då det var lite grunt ( 30 meter ) men hon fick gå lite bakåt på dessa omskick så fick hon fina framslag. De andra hundarna gjorde också bra ifrån sig. Tack alla för en fantastisk träningsdag. I går blev det ingen träning då vi tillbringade dagen i Örebro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar