måndag 5 oktober 2009

Vilken fin höstdag

Idag hade jag kompledigt eftersom jag jobbar på lördag. Jag åkte till klubben vid 10 tiden, där hade jag och Anna en mycket bra träningsdag. Först körde vi upplet 10 grejer det gick i rasande fart. Icy jobbade bra hade med näsan hela tiden. Sedan blev det en genomkörare i Hkl Lydnad det gick bra förutom inkallningen som var lite seg. Sedan körde vi markeringsövningar. Icy var som vanligt väldigt nära men med bra pumpande. Anna hade fått ett litet spår med mycket vinklar och eftersom jag gick spåret fick jag vinkla mycket i skogen för att slippa hålor och ojämnheter. Men det fixade Nitro jättebra. Så nu bestämde vi att vi skall träffas fler gånger. Mycket träning på kort tid. På eftermiddagen plockade jag i trädgården. Och till middag blev det rotmos och fläsklägg. Bra med långkok när man är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar