lördag 3 oktober 2009

Dagens sökpass

I dag har vi kört sök i gen. Dagens pass skulle jag testa tomslag och räkna lite hur länge Icy tar på sig för att kolla av terrängen. Vi hade en bra öppen ruta med många stenar och rotvältor så det fanns bra gömmor och ändå full koll på terrängen. Det gick som jag hade tänkt mig. Jag ska nog låta Icy får jobba själv utan att störa henne med massa inkallningar. Jag är helt nöjd med dagens träning. Vi blev klara precis lagom till ovädret kom. Nu har jag eldat i min nya täljstenskamin och ska om en stund fara iväg på 50 års kalas. Stig och Göran håller på att sätta upp plåttaket på altanbygget, de ser ut som dränkta katter. Men jag är glad varje dag det är skitväder och fisket blir inställt för ju fortare går ombyggnaden. Visst är hösten mysig när det blåser ute !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar