måndag 19 oktober 2009

Däckbytardag

Icy fick ett däck av däckfirman i fredags. Jag var där och fick vinterdäcken till bilen och kom då äntligen ihåg att fråga om han hade något däck till Icy. Hon blev överlycklig. Så nu har vi i några nätter haft extra trångt i sängen, eftersom hon har med sig däcket överallt, även under natten. Så i natt vaknade jag av att det var något som låg liksom i vägen när jag vände mig om och konstaterade att inte mannen låg tätt intill utan ett stort däck. Ja ja som man bäddar får man ligga.................. Gårdagens sökträning gick bra. Det var dolda figgar som stod på programmet. Vi hade 2 sandlådor i rutan. Icy är inte 100 på lådorna ännu. Hittar dem, springer runt men markerar inte på 1:a skicket utan markerar på 2:a skicket, mer träning behövs. Förövrigt gick det bra. Har också en ny träningsrutin på frammåtsändandet, funkar faktiskt ganska bra. Ska jobba vidare på det i veckan. Kör lite lydnad varje dag.


1 kommentar:

  1. Hallå!!

    Kul att du skaffat en blogg (nu när jag råkade hitta den).

    Hoppas allt är bra med er?

    SvaraRadera